Oznake

Камара прекривена дотрајалом цирадом. Фотографија Ивана Шишмана, 3. август 2014.

Камара прекривена дотрајалом цирадом. Фотографија Ивана Шишмана, 3. август 2014.

Ноћ ме је појела а ја немам усхићења и стално будан да сањам

Ујела ме је судбина и њен дугачак и прелеп вијугави пут

Не могу да бежим јер су сатрте биљке са светлом однете

Сабирам крхотине изломљене среће

Дан ме је данас угризао и срце ми је начео до бола

Однео ми је тренутке који се не враћају као ни раскошна роса

Зарезао ми се у душу и она више не уме узаврело да бди

Сабирам угасле стазе до звезда

Вече је било као пустиња нека и као без обала и без гласа

Удахнула ми је одсјај који је лутао лудо и насумице за мном

Скроз ме је обузела нека загасита тама без краја и без почетка

Сабирам залуделе откуцаје срца

Јутро ме чека а ја нестрпљиво његову игру и одблеска скривени склад

Узела ме је нека широка сета па бих поново да постанем млад

Као некад давно и то беше тако без везе јер је само слатка илузија

Сабирам расуте бисере осунчаних дана

Подне је било прошло и журио сам, а тужан, здушно и једро

Озарила ме је светлост сусрета који је трајао дуго и скоро нежно

Болно и с осмехом и с небески плавим крајем и с драгим завежљајем

А ја на тебе мислим,

Сабирам вртоглавице из чаробног круга

